12kk:n leikkikoulupassin haltija, työtön levyseppä-hitsaaja. syntynyt 1982 ja asunut 2006 vuoteen asti hämeenlinnassa. sen jälkeen duunien perässä ja paremman elintilan toivossa muuttaminen turkuun. olen siirtynyt liiton rahoille n. 250 päivää sitten ja siitä huolimatta nautin maksamieni liiton jäsenmaksujen tuomista eduista ja vapaa-ajastani enemmän kuin koskaan reilun 6 vuoden työnteon aikana.
syy, miksi valitisin ensimmäistä kertaa "puoluekantani" on suora demokratia ja koska minullakin on niitä kuuluisia traumoja, niin "valkoisia" kuin "punaisiakin" kohtaan. olen kaiketi siis värittömän värikkäästi väritetty persoona ja suuni toimii aika ajoin nopeammin kuin aivoni, mistä osoituksena kärkäs ja (humoristisesti) provosoiva puhetapa, mikäli en pääse samalle aaltopituudelle keskustelukumppanini kanssa.

en ymmärrä suomalais-eurooppalais-americcalais päihdelainsäädäntöä ja siitäkin syystä olen lähes absolutisti.
en ymmärrä kansanosaa, joka syyllistää maahanmuuttajia maamme munattomasta päätöksenteosta, en myöskään ymmärrä kumartelua itään, saatika länteen.
ateistina en ymmärrä kaikelta osin uskontoja ja varsinkaan sen aiheuttamaa valtaa valtiossa.
kieliopilliset "säännöt" ovat kirous minun ajattelemattomalle päälleni :)

minulle saa ja pitääkin vittuilla, että oppisin ymmärtämään enemmän kansakuntamme syvistä riveistä.

..jatkuu ensi jaksossa...